Pentru inima

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore



luni, 20 iunie 2011

Ceas pentru un baietel superb

Stiu... am absentat o buna perioada. Nu pentru ca am uitat de blog sau pentru ca nu aveam ce sa scriu, pur si simplu nu am avut timp. Mi-am schimbat putin prioritatile, am inceput sa fac ceva miscare, eu care eram foarte comoda. Asa ca sunt o fericita posesoare de role Roxa si a unei biciclete pliabile, cu care ma plimb constant, seara de seara. Si ma simt minunat.
Numai ca timpul s-a comprimat, asa ca nu-mi mai ajunge foarte mult ca sa cos.
Insa prietenii sunt prieteni, intotdeauna, si nu am putut sa refuz rugamintea de a coase ceva pentru bebele unei prietene bune.
A iesit asa ceva, cu precizarea ca poza e facuta cu telefonul si nu e foarte reusita:


Si ca sa ma mentin in forma, daca tot am inceput sa fac sport, pot spune ca am alergat in tot orasul, la toate tarabele, sa caut un ceas pe masura si nu am gasit niciunul. Asa ca l-am daruit exact cum il vedeti, nemontat.
Astept poza cu el montat si o sa actualizez postarea.

O vara frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu