Pentru inima

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore



miercuri, 12 mai 2010

Pasca in trei culori

De Paste, ,,balauream" pe net, in cautarea unei retete usoare de pasca. Am gasit una, care desi nu arata ca pasca pe care o stiu eu de la bunica, mi s-a parut foarte interesanta si, desi initial mi s-a parut putin complicata, m-am inselat, a fost chiar usoara.

Va invit sa incercati si va promit ca nu veti regreta. Arata ca un tort, dar din pacate nu i-am facut poze la acel moment. :(

Pentru aluat aveti nevoie de:
-50 gr unt sau margarina,
-2 linguri smantana,
-1 praf de copt (amestecat separat cu o cana de faina),
-1-2 linguri de zahar,
-faina cat cuprinde pentru a iesi o coca moale.

Crema de branza:
-5 galbenusuri,
-25 grame unt,
-125 gr zahar,
-250 gr branza
-2 albusuri batute spuma
-arome si stafide (dupa gust)

Crema de smantana:
-2 oua,
-75 gr zahar pudra,
-2 linguri cacao,
-500 gr smantana (nu lichida),
-arome.

Bezea:
-3 albusuri batute spuma cu 125 gr zahar si zeama de la o jumatate de lamaie.

In tava tapetata (eu am folosit o forma de tort cu marginile detasabile, pe care m-am chinuit sa o ,,tapetez" cu hartie de copt) se aseaza: aluatul urmat de crema de brazna si apoi de cea de smantana. Cand este pe jumatate coapta (aproximativ 1 ora si jumatate) se adauga si bezeaua.

Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu